Då var jag äntligen här igen! ;)

Hej hallååå bloggen!! :)

Var en evighet sen jag skrev här sist! Får väl hoppas jag kommer in i rutinen igen! ;)

Det var några stycken som ville att jag skulle börja blogga igen och framför allt om den resa jag håller på med just nu.
Så tänkte försöka göra en snabb uppdate om mitt läge just nu.

Ni tror säkert att det var nu vid nyår jag bestämde mig för att göra någonting åt min vikt, men så är det inte. Min resa började redan i november 2010. :)
Då kontaktade jag en personlig tränare i Örebro för jag kände verkligen att jag behövde all hjälp och motivation jag kunde få just då. Vi körde på från november till sommaren ungefär och jag gick ner 25 kg då. Men hela 2011 har varit ett helvetes år med allt från dödsfall, depression, sjukdom och uppbrott. Så i höstas resulterade det i att allt som hade hänt kom ikapp mig och jag gick upp 10 kg under hösten.

Men nu är jag fit for fight att fortsätta denna resa mot ett lättare liv! :)

Hoppas ni vill hänga på!
Suzi


Kommentarer
Postat av: Julia

Det kommer att bli spännande läsning!! <3

2012-01-19 @ 21:45:48
URL: http://proudlife.blogg.se/
Postat av: Stina

herregud...! ja. fy så mycket som kan påverka en.. jag förstod att du började din viktresa för ett tag sedan.. minns att vi pratade om att fara iväg på sån där träningsläger;) jjag hamnade också i en svacka, och försöker ta mig ur den.. är nu på - 6 kg, och tycker allt står bara still.. lite frustrerande! men kanske ditt skrivande gör mig peppad att ge det där extra så min resa börja röra på sig;D lycka till!

2012-01-19 @ 22:24:57
URL: http://svanholmstina.blogg.se/
Postat av: Stina

bah! va långt bak man måste gå för att kunna kommentera! hehe ja, personlig tränare är bra! men tyvärr så har jag inte ekonomin till det, fattig student som jag är ;p men jag har en vän som är träningsfreak, så jag hänger på henne:D Jag började 2010, men i samband med flytt till umeå och studentlivet (faktiskt utan alkohol:p) så gick jag upp alla kg igen plus 4. Så det var extremt surt!! alla pengar man hade lagt ut osånt.. men jag började i en viktnedgångskurs utmaning, där man hade en coach och tävlade, precis som biggest loser faktiskt:p fast man vägde bara inför coachen och gick man upp så fick man böta 2 kr per hg. så det var riktigt peppande! Man ville ju visa sig duktig och att man hade gått ner. Så det var otroligt peppande. Men just nu känner jag mig helt stilla stående..efter all jul ledighet, så styrkemässigt och orkmässigt så känns det som att man är på ruta ett igen. jävla jul ledighet.. Men nu är jag på banan igen och om två veckor ska jag banne med ha gått ner! Det gör jätte mycket att ha någon med sig på träningen, spec. de dagarna man absolut bara vill ligga på soffan. kul att det är en grej du kan göra tillsammans med din pojkvän!;D Jag kommer vara en trogen läsare på din blogg och kommentera och förhoppningsvis ge dig stöd till att du får energi och vilja! hoppas de fixar kommentarlänken, för man vill ju kommentera det senaste inlägget;) och du! Jätte fin bild på dig! Jag ser resultat!!!

2012-01-24 @ 13:39:11
URL: http://svanholmstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0