120130

Hej allihopa!

Har haft full rulle hela helgen där av dålig uppdatering! :)

 I lördags drog jag och pojkvännen ner till Borås för att kolla in Textilhögskolan där som hade öppet hus. Var väldigt roligt och intressant att gå och kolla på alla maskiner och labratorium, men känner än så länge att det nog inte var någonting för mig...har ju till april på mig att fundera i alla fall! Hade med mig kylväska med alla matlådor till min diet. Haha! Tycker att jag är lite rolig som släppade med mig allt, men ska man köra all-in så ska man! :)

På söndagen drog jag, Morgan, Tommy och Sara mot Karlstad för att kolla på Ishockey. Färjestad - Djurgården. Slutade 1-0 till Färjestad. Morgan är ju Djurgårdare så jag hejade väl lite på Djurgården, men var mest neutral eftersom de var min första hockeymatch nånsin! :) Måste säga att Färjestad spelade riktigt bra igår, de hade både ett bra försvar och anfall. Tyckte Djurgården var för avvaktande när de gällde anfall och försökte tappert på slutet att ta igen, men då var det redan försent, de hade ett bra försvar i alla fall.

Tyvärr så blev ingenting som jag hade tänkt mig gällande träning och diet denna dag. Hade tänkt dra iväg och träna direkt när jag vaknade, men kände i kroppen att jag inte hade någon ork eller vilja, så det blev ännu en vilodag och jag bestämde mig för att ta en ätardag, då jag fick äta vad jag ville. Ångrar inte detta idag så det är bara att gå tillbaka och äta som jag ska igen! :) Ibland måste man ju få unna sig något och nu ska det väl INTE hända igen på åtminstone 3 veckor! :P

Idag är det fullt upp igen! Ska jobba mellan 7-14 och direkt efter ska jag till Masugnen för några timmars nötande i matteboken. Sen bär det av till Örebro igen och när jag väl har landat där blir det direkt till gymmet!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0