Masugnen

Idag är man lite lång ledig känns skönt att bara ta det lugnt och koppla av :)

Har varit förbi Masugnen (komvux) idag, men den jag skulle prata med var inte där ,så jag ska väl boka in en tid nästa vecka. Satt och kollade igenom mitt betyg från gymnasiet igår och då fick jag se att jag inte har fått betyg på en kurs jag har gått! What the fuck!? Har mejlat till rektorn på skolan och får se vad som kommer att ske. Känns ju jävligt typiskt att man pluggat en kurs i 1½ år och så har jag inte fått betyg för det....fattar inte hur jag kunde missa det när jag slutade...

Aja får väl hoppas att allt löser sig i värsta fall får jag väl läsa om den kursen, men då kan jag inte söka till det programmet som jag vill gå förs HT-11, skulle vara synd men vi får väl se.

GRATTIS ÄNNU EN GÅNG TILL DIG LINA!!! Är glad för eran skull :)

Later.

Kommentarer
Postat av: Tofva

Det är en bröllopsbilaga från expressen tror jag! :D KRamiss

2010-05-16 @ 09:52:21
URL: http://tofva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0