Yesterday

Igår åkte jag in till Örebro för att träffa Julia. Vi skulle ha en riktig tjejdag med shopping och fika! Blev några grejer handlade, men inte det jag hade tänkt :) Blev bland annat fika på Wayne's Coffe där jag fick smaka på en Chai Latte, jäklar vad god den var! Kommer nog garanterat köpa en sån nästa gång det blir Örero :D

Vi åkte även ut till Julias studentrum så jag fick se lite hur hon bodde :) Blev en väldigt lång dag, kom till örebro kl tre och jag kom hem kl elva på kvällen så det blev som sagt en hel dag med massa snack, precis som man vill ha det! :)

 

Bilder tagna från billylife.blogg.se

Julia visade även lite gran hur hennes systemkamera fungerar och jag blev ganska sugen faktiskt! Får se hur jag gör...bilden på Julia har jag tagit med hennes systemkamera och jag är ju ganska duktig ;)

Tack för denna underbara dag Julia! Det behövdes verkligen! Kommer säkerligen bli fler gånger denna höst :)

Later.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hur blev det med håret? Nyfiken! Och tack för igår, det får vi göra om! :)

2009-09-11 @ 18:06:29
URL: http://billylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är en smaksak :) Jag skulle välja Canon för jag tycker att man får skarpare bilder med dem. Men sök på Nikon D3000 och Canon Eos 1000D på http://www.flickr.com :)



Jag tror att håret kommer att bli kanon. Om du tycker att den blev en "tråkig" nyans så kan du ju lägga in lite slingor så kommer det bli jättefint!

2009-09-11 @ 21:54:07
URL: http://billylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0