Tuesday

Idag åkte jag och Magnus till Örebro för att köpa lite grejer från Net on Net och det blev även en sväng in på marieberg. Där jag var in på Gina T och Vero Moda, sedan gick vi och tog en fika på Espersso house där jag tog en Chailatte och Magnus en cola :) Köpte även kamerväskan som jag visade i ett tidigare inlägg och den är lika fin i verkligheten :)

Fick en väldigt försenad födelsedags present av Magnus idag! Jag har ju försökt köpa en liten hårddisk som jag ska spara mina bilder på som säkerhet, men det har aldrig blivit av så Magnus köpte den till mig! :)


 

 

 

Later.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Helu!

Jag vet inte riktigt hur nästa vecka ser ut, men någon dag finns det tid. Och jag kan ju alla sena eftermiddagar och kvällar :)

Jag återkommer om det ;)

Och ja, det kanske blir du som dricker vin med mig!

:D

2009-09-17 @ 10:17:08
URL: http://billylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0