Ohh my...

Vet ni vad? Idag fick jag reda på att jag ska bli ägare till en Nikon D40! Wiiiie :)
Jag har ju funderat på en ganska länge nu och när jag träffade Julia så blev jag riktigt sugen på att köpa en och det resulterade i att Julia ville sälja sin eftersom hon ska köpa en ny systemkamera :)

Jag är såå jäkla glad just nu! Känns bra att jag kan vända mig till henne om det är någonting eller har några frågor! Tack så hemskt mycket!! Du kommer självklart få träffa din baby lite då och då ;)



Later.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vi lade oss vid 21.15 igår och då vaknar man lite tidigare haha! Jo, men 3000:- tycker jag blir bra, hoppas det är det för dig också :) När du hämtar kameran så får du mitt kontonummer så kan du sätta in pengarna när du har lust :)



Jo, man vill ju vara vacker för sin pojkvän så jag kommer att överraska Henrik i vinter med att göra ljusa slingor :) Haha..

2009-09-13 @ 13:49:19
URL: http://billylife.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv, Gismo är en japansk spets :)

2009-09-13 @ 13:59:14
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0