Noramarken

I helgen var det noramarken, men det var mest bara skit där enligt mig. Köpte en massa majs eftersom det är mitt beroende på marker ;) Träffade även Julia, men det varade bara i fem sekunder ungefär :P Vi får bli bättre på att träffas i längre stunder!

I måndags var jag till Örebro en snabbis innan jag skulle börja jobba kl två! Fick med mig några grejer hem denna gång också! :) Senare på kvällen skulle vi börja inventera! Jag åkte hem näst sista av alla och klockan var väl runt elva på kvällen...var jäkligt trött den sista timmen, men inventeringen gick jättebra och allt var helt klart när jag kom till jobbet idag runt elvatiden. Min chef åkte därifrån kl halv två på natten! Skandal! Han var inte så pigg i morse och det kan jag förstå, var själv ganska trög när jag skulle börja jobba!

Nej, nu ska jag kolla på finalen av So You Think You Can Dance.

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0