Blombuketten

 

Later.


Kommentarer
Postat av: Stina

sedan studenten har jag gått upp 15 kg, så jotack! de vill jag gå ner:) men viktiga är ju att man mår bra!



Aah, svart låda som tar upp ljud, sån har jag med. Fast den är på mitt jobb:p när jag sover natten där. Bästa med den är att jag kan ha min mobil på den, så jag kan sova och vakna när någon ringer. Nu med denna som jag har hemma, då vaknar jag inte när mobilen ringer(kanske ibland, beror på hur djupt jag sover, eller om mobilen ligger i sängen(vibrator på mobilen).) Så det är en nackdel med denna nya som jag har. Och fast telefon har vi inte. men kanske i framtiden de fixar till klockan så de reagerar på mobiltelefon också:p hihi

2009-09-03 @ 13:10:50
URL: http://schtina.blogg.se/
Postat av: Julia

Vilken historia det där! Men jag tycker att det är helt underbart att du jobbar och kämpar trots att det måste vara riktigt tufft för dig ibland!



Jag är ledig nästa vecka på onsdag och torsdag. Har du tid att komma då så kan vi hitta på något! Typ fika, shoppa, bio (spendera pengar allså!) Haha. <3

2009-09-03 @ 13:29:21
URL: http://billylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0