090923

Denna dag var jag till Örebro för att hämta min fina D40 hos Julia. Åhh vad glad jag var för att äntligen få hem den! :) Vi satt och pratade någon timme och sedan drog vi iväg och handlade mat! Denna dag behövde jag så tack så mycket för pratstunden! Du är världs bäst! <3

När jag kom hem så fotograferade jag nästan hela lägenheten :P Blev sjukt mycket bilder på Mille och i slutet av kvällen så var han ganska trött på den förbaskade kameran ;) Haha Jag kan ju faktiskt inte rå för att han är såå söt hela tiden!! Kommer nog upp lite bilder när jag orkar, tills dess...

Later.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill se bilder :D Och förresten, satte du in pengar i fredags? :)



Det var jättekul att träffa dig, som vanligt! Det blir ju fler grr :)

2009-09-27 @ 10:28:27
URL: http://billylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0