090902

Idag har jag vart ledig och runt tio i mosre var jag ute och gjorde min powerwalk of the day var även ner på stan för att köpa en present till min mamma som fyllde år idag. Hon fick ett par jättesöta muggar och en passande får (som i bäää ;) prydnad till :)

Nu ska ni få höra det konstigaste som hände mig idag. Om ni inte hänger med får ni hojta till!
När jag kom hem till mamma så var syrran redan där och pappa skulle tydligen åka ner till OKQ8 och fixa dricka. När han hade åkt sa mamma att han skulle hämta något till mig. Då blev jag fundersam och undrade varför han skulle hämta något åt mig. Efter en stund ringde det på dörren och mamma gick ju självklart och öppnade, sen kommer hon och säger att jag ska komma ut för det är någon som vill prata med mig. Och jag undrar "vad fan är det som pågår nu då!?"

När jag kom ut stod det en kund som brukar vara inne på OKQ8 och han säger att jag ska komma och sätta mig i bilen för att vi ska hämta något på OK. Och jag bara va fan ska jag åka med honom för!? Han stoppade in mig i bilen och satte på mig bältet och så körde vi ner til OK. Under tiden i bilen så berättade han att han tydligen hade ringt och skällt till min pappa och undrade vad det var för personal som jobbade därnere egentligen. Han hade sagt att jag var så himla glad och trevlig, men att jag aldrig förstod vad han sa. Han kunde inte få ihop hur det gick ihop. Pappa berättade då att jag var hörselskaddad och det var därför det hade blivit som det blev. Han bad så himla mycket om ursäkt och hade tydligen mått väldigt dåligt över det här. Han hade varit in till en blomsterbutik och snott ihop en blombukett till mig och det var den vi skulle hämta han och jag. Den tjejen han köpte blommerna av kände jag och han hade tydligen fått henne att gråta av sin historia eftersom han mådde så dåligt.

Vet ni vad som är det roliga i hela grejen!? Jo, jag visste inte att jag hade gjort något fel mot honom trodde jag gav han rätt grejer och han sa aldrig något till mig och jag kunde därför aldrig säga att jag var hörselskaddad. hela den här grejen har känt surrealistisk, fattade ju ingenting där ett tag eftersom ingen hade sagt något.

Förlåt för detta långa inlägg tänkte att det kunde vara roligt för ett läsa om mitt konstiga liv ;P


min outfit för idag!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0