bakning

Idag har jag jobbat och det har varit väldigt lugnt, det beror nog på det dåliga vädret...hoppas det blir fint väder snart igen.
Magnus och jag var och handlade tillbehör till tacos och annat smått och gott denna fredag. Hittade även ljuvliga jordgubbar som vi ska smälla i oss till efterrätt! mums!

Tidigare idag satt jag och kollade på inspiration till frukost. eftersom jag är så dålig på att äta frukost och att jag väldigt lätt tröttnar på vad jag äter. Hittade ett frukostmuffins recept som verkade nyttigt och bra. Så jag bakade muffinsen medans Magnus gjorde maten. Är ganska sugen nu på att äta en nu men jag ska nog vänta tills imorgon istället!

Frukostmuffins med äpple och kanel
Later.


Kommentarer
Postat av: Stina

trosor:) hihi! *busigt!



Jaaru!! Ännu värre när jag själv är ifrån den kommunen! Förstår lixom inte.. de gav mig och min familj teckenspråk? Varför inte göra samma?! de har ju knappast dålig kunskap om det.. bah..

2009-08-04 @ 15:00:24
URL: http://schtina.blogg.se/
Postat av: Annie

Oh, den gråa koftan du köpte på Gina - har också en sån, fast en mörkgrå ;D Väldigt skönt ;D

2009-08-04 @ 18:18:44
URL: http://candy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0