Torsdag 30 Juli

Idag har jag vart in till Örebro igen och träffat min syster. Vi gick och käkade på Paco's och sen drog vi en snabbis på stan eftersom de stängde efter en halvtimme. Det var fullt men karuseller och stånd på stan. Tycker det är så mysigt att gå omkring där då, för alla färger och alla minen som han har från när man var yngre. : )

Tyvärr så började de spöregna och dum som man var hade jag inget paraply eller jacka, vi hade jätte långt till bilen och regnet blev bara värre och värre. Jag kan säga så här att när vi satt i bilen såg det ut som någon hade hällt ett badkar över oss. haha! Vi bestämde oss för att åka till marieberg och handla något torrt att dra på oss, det blev även lite annan shopping också. Ganska många glodde på oss, men det var väl inte så konstigt eftersom vi såg förjävlig ut! haha
Som tur var torkade håret ganska snabbt så man behövde inte skämmas allt för länge.

De butikschefer jag träffade i tisdags jobbade i kassan när jag var in och handlade. De hälsade och pratade lite och det kändes som jag är på god väg att möjligen kunna få ett jobb hos någon av dem. Skulle vara väldigt roligt som sagt! : )

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0