Tisdag 28 Juli

Idag har jag vart ledig och då passade jag på att åka ut till Marieberg och lämna CV till några butiker. Som ni kankse vet jobbar jag ju på OKQ8 Lindesberg sedan jag tog studenten, men jag har tröttnat på alla "gubbar". Och känner att jag vill göra något som får mig att vilja gå upp ur sängen på morgonen.

I alla fall, de butikschefer jag träffade var väldigt positiva och jag hoppas att de ringer i höst när de behöver ha någon extra personal. Känner att de är skitsamma om jag får pendla till Örebro. Jag gjorde det i tre år så jag pallar nog trycket igen : )

Annars idag har jag bara vart och shoppat lite medans jag var in där, sedan åkte jag till Ikea för att köpa en förvaringställning eftersom vi har proppfullt med grejer hemma. Jag undrar hur vi lyckas med det hela tiden :P

Later.

Kommentarer
Postat av: Emy

Jo jag förstod att d va du=P hihi

Det är bara bra med mig=)

2009-07-29 @ 10:26:21
URL: http://eemys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0