dagen

Kom nyss genom dörren, har vart och jobbat idag. Träffade Jan och Malin som var in på macken, roligt att se dem igen. Är inte ofta man träffas nu för tiden, men det är nog mitt eget fel. : )
Efter jobbet åkte jag hem till farmor vi satt och tjattrade ett tag, det är alltid så skönt att prata med henne känns som hon förstår mig. Konstigt nog är jag sällan där känns som  jag aldrig hinner träffa de jag vill träffa, men antagligen så är jag inte så upptagen som jag tror.

Ska träffa syrran imorgon och de blir nog en fika och shopping.

Later.


Kommentarer
Postat av: Emy

Jag jobbar på ett boende där 5 st handikappade bor=)

2009-07-29 @ 21:06:43
URL: http://eemys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0