blogga igen?

Nu var det väldigt länge sedan jag skrev, men jag har varken haft lust eller orkat. Tycker att det inte finns något spännade att berätta, men Emy är ju flitig och bloggar, det är lika roligt att läsa ändå : )

Kan säga att det som har hänt sen sist är att jag har jobbat mycket, så ni har inte missat något. Det ända roliga som har hänt i år är att jag har varit i Grekland nu i maj och varit en sväng till Gotland som jag fick i 20 års present av Magnus : )
Bilder kommer nog komma upp på bilddagboken när jag har lust : )

Later.

Kommentarer
Postat av: Emy

åhh har jag dig som läsare=) vad trevligt hihi=) allt bra?

2009-07-28 @ 20:30:17
URL: http://eemys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0