Helgen del 1

Har inte hunnit blogga något denna helg eftersom jag knappt varit hemma : ) Nu under helgen har det varit Linde Open här i Linde, för er som inte vet vad det innebär så är det dragracing med bilar och motorcyklar, är lite invecklat att förklara eftersom jag knappt begriper det, men det är snabba bilar och motorcyklar helt enkelt :P
Min kompis Julia kör ET Pro (Bracket) och hon var med och tävlade denna helg har knappt sett henne köra eller träffat henna på ett tag så det var kul med en reunion! Tyvärr så såg jag inte finalen eller elimineringen så vet ej hur det gick : /

I fredags jobbade jag förmiddag och direkt när jag slutade så drog jag iväg för att kolla på dragracingen. Var väldigt kvaft när vi skulle traska ner till tävlingen och saken blev ju inte bättre att de var ännu varmare nere på banan. Men det var jättekul att se de snabba bilarna när vi kom och de lät ju som fan! Men det tycker jag är skitkul :D Såg även Julia köra sin tredje gång denna dag, såg ut att gå bra och det gjorde det också : )




Bilder tagna från billylife.blogg.se
Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0