Namnsdag

Idag har jag namnsdag, fast det är ingen som kommer ihåg det :P Dagen till ära har jag haft ledigt så jag har inte gjort något speciellt förrutom att lata mig! Idag fyller även min kompis Julia år! Grattis på 20 årsdagen, gumman!

Igår jobbade jag förmiddag och brukar bli såå förbannat trött på kvällen när jag gör det. Så jag och Mille råkade somna i sängen en stund igår! (a) Hah! Magnus var även snabb med kameran och tog ett kort på oss för vi låg ganska lika :)

Nu ska jag kolla på Paris new BFF och sedan blir det Stolthet och Fördom.

Later.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Svar; Ja visst blev bilderna bra, tjejerna är så otroligt fina! =) Nej, jag har tyvärr inte photoshop men jag har redigerat ljus och annat i andra program.

2009-08-17 @ 00:43:52
URL: http://jozefiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0