Helgen del 2

forts.

Lördagen spenderade vi med en sovmorgon och när vi hade käkat frukost drog vi iväg till banan igen. Vi hade oturen med att precis ha missat Julias köra, men vi beslöt oss för att stanna kvar och kolla lite mer på de andra innan hon skulle köra. När det äntligen skulle bli dags för henne då gick en motorcykel sönder under starten och började läcka olja på banan. Tävlingen var tvungen att avbrytas för att de skulle göra rent och sätta på nytt gummi. Eftersom vi hade en liten dedline på att vi skulle på mitt kusinbarns barnkalas och jag kände även att jag hade varit i solen alldeles för länge så började vi bli stressade. Ungefär 40 minuter senare så var det äntligen dags för Julia. Vi såg henne åka, men vi hann aldrig ta reda på hur det gick, så jag har ingen anning om hur det slutade : /

När vi kom till kalaset var jag röd som en kräfta och hade en jäkligt rolig bränna! Haha VI fick kräftor och annat smått och gott där borta, tyvärr hann vi inte fika något eftersom vi skulle åka till Fagersta för grillfest! Vid åttatiden kom Mirela och Robert så vi började grilla hemma hos Magnus föräldrar, eftersom de ändå inte var hemma. Vi hade jättetrevligt och mysigt! Mirela och jag drack några glas vin och snackade till runt elva på kvällen. Där tog kvällen slut och vi åkte tillbaka hem igen.





Later.

Kommentarer
Postat av: Julle

Hej gumman! Det var jättekul att träffa er i helgen :) Och igår fick jag en lätt motståndare i första elimineringsrundan (riktiga tävlingen) men bilen gick sönder ytterligare så jag åkte hem till Karlstad ganska tidigt, är jätteförkyld, hoppas jag inte smittade dig nu! hur som helst leder jag fortfarande min serie så fixar vi bilen till nästa tävling kanske det kommer att gå bra :) Ha det bra nu de sista sommar veckorna så får vi fixa fika-dejt i höst i örebro <3<3

2009-08-10 @ 11:08:44
URL: http://billylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0