väldigt intensiv vecka

Har vart många saker som skulle göras denna vecka och där med har det varit lite födelsedagar hit och dit, men roligt hare vart : )

I fredags så var vi och skulle titta på tapeter, eftersom våra rum är så skabbiga får vi sprillans ny tapet det ska bli väldigt skönt faktiskt...men jag trodde vi skulle få se några färger där och välja med en gång, men som tur var fick vi ta med tapetboken över helgen så vi har haft fullt upp att diskutera vad det skulle vara för färg i vilket rum....sen när vi väl hade bestämmt oss då ändrade vi oss igen :P men nu är det klart! Ohh så snyggt det kommer bli, lite tråkiga färger kanske men det fanns väldigt lite att välja på så vad ska man göra? : )
Men de här färgerna blev det iaf:



 vardagsrummet         hallen                      köket                          sovrummet

Kanske inte blev de bästa och tydligaste bilderna, men det kommer bättre när vi har fått upp dom på väggarna : )

I lördags så vare dags för den årliga marken i nora och jag och magnus drog dit, men det var väldigt lite som lockade faktiskt och det ända jag köpte var grillad majs och marknadskarameller. väldigt gott :D

Och söndagen spenderade jag på jobbet eftersom vi skulle ha inventering av alla grejer...så jag drog dit vid tio och sen var jag hemma någon timme till att jag skulle tillbaka och jag kom hem vid midnatt, därför detta sena inlägg....helt slutkörd är jag så jag ligger och skriver i denna stund i min säng halvt sovande : )

Så nu ska jag sova : ) god natt <3

Kommentarer
Postat av: Magnus

Tapeterna du har här som bakgrund skulle vi haft :P

2008-09-01 @ 13:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0