träning

Idag har jag vart och tränat efter typ två veckors uppehåll...har nämligen varit sjuk och alltid när jag har vart sjuk så tar det låång tid innan jag kommer igång med träningen igen. Fast denna gång tog det inte så värst lång tid jag brukar kunna vara värre och då kan det dröja en månad eller mer! Känner att jag är på god väg att för engångs skull hålla träningen uppe!
Så efter att jag var och träna tog jag en dusch och sedan gick jag in i bastun och bara kopplade av, det var riktigt skönt faktiskt! Sedan drog jag och köpte min gurka och idag kom den faktiskt med hem! Det ni :D

Sitter nu med min dipp och bara myser, men som vanligt äre bara skit på tv så jag kollar lite på "Vem kan slå Filip och Fredrik?". Vissa stunder är det faktiskt riktigt intressant och man sitter och hoppas på att motståndaren ska vinna! Man blir lite tävlingsinriktad just för stunden och svär när filip och fredrik tar poäng. Skapligt roligt man kan ha :P

Nej nu ska jag fortsätta tv kvällen...
hej så länge <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va duktig du är,vad tränar du för nått?

Kram

2008-09-25 @ 09:50:36
URL: http://mirreeee.blogg.se/
Postat av: stina

hej;D



Skoboo något:p där köpte jag dom:) o den butiken jag köpte skorna på, ligger mittemot gekås:)

2008-10-02 @ 06:56:24
URL: http://schtina.blogg.se/
Postat av: stina

haha, du får göra det:D

2008-10-02 @ 13:13:35
URL: http://schtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0