Måndag = Förnyelsens dag

Idag har jag helt av mig själv gått till gymmet utan att jag tänkte på det! Ohh så skönt det var faktiskt!
Kändes som jag verkligen behövde gå dit och jag hade rätt för jag känner mej mycket bättre av det. Nu får jag hoppas att jag kommer iväg de tre ggr i veckan som jag har bestämmt. Kanske påväg mot ett hälsosammare liv denna gång : )

Det är ganska intressant med måndagar egentligen för det är då de flesta vill börja om sitt liv så varje måndag har man en chans att förändra sitt liv, men det är ju lite dumt att det är stämplat på en viss dag...för det borde inte spela någon roll vilken dag det är egentligen...men  men shit hapends ;P

Ikväll blir det att titta på S.A.T.C - avsnitten, det är lite roligt hur man kan längta efter det så mycket, men tro det eller ej så är den här serien den bästa som gjorts faktiskt!!

Så god kväll gott folk! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0