Kalasbra helg!

I veckan så blev jag sjuk inte förvånande va? Jag skulle ju ha världens bästa helg och då slår förkylningen till typiskt säger jag bara, men jag förberede mej med halstabletter, täcke och näsdukar. Åh jag blev faktiskt skapligt bra till helgen det ni! Lite vilja är man tvungen att ha ;P

Min "lång helg" inleddes med att jag drog till Fagersta på torsdagen där jag bara slappade och snorade lite på magnus (a)
Sista avsnittet av sex and the city var även då...lite sorgligt äre allt ändå, men men roligt roligt!

Fredagen kollade jag på favisen Våra bästa år och Oprah, å vet ni vad på oprah vare sex and the city special haha fan vilken jäkla sammanträffande egentligen...satt som fängslad och tittade på det till magnus kom hem. Åh vet ni vad jag gjorde tidigare i duschen den dagen så? Jo, jag sträckte nacken!! Fasen också aja det var bara att smörja in sej med zon och hoppas på det bästa! Tänkte att sjukdomarna var emot mig den här veckan inge bra alltså!

Sedan på kvällen så firade vi Magnus för han fyllde 22 år ^^,lilla gubben börjar bli stor ;) Så vi käkade lite mat och åt tårta och jag fick även hålla i Julia ^^
Åhh så söt hon är! Har så stor lust att bara krama sönder henne : )

Magnus och jag tillbringade sedan resten av kvällen, med att titta på film och vi gick väl och la oss vid halv fyra :P

Lördagen sov vi till runt ett och sedan tittade vi på film och efter det skulle jag börja göra mig i ordning inför Tjejfesten som skulle vara denna kväll! :D Kom inte så jätte långt eftersom vi skulle skjutsa magnus föräldrar till en 50 års fest och sedan skulle vi köpa mat, så jag blev lite sen till festen, men jag tänkte "de märker säkert inte att jag inte är i tid".
När jag väl dök upp så hade tydligen alla väntat på mig!! Gulligt tyckte jag ^^ inte många som brukar göra det! Sen kom det två till som jag inte kände, men de var mycket trevliga de med : )

Måste säga att Tjejfesten var den bästa kvällen på mycket länge!
Så jäkla roligt kan man bara inte ha! haha Vi måste verkligen göra om det igen! Och även ha mera popcorn ;) Längtar lätt till nästa gång! :D

Och idag drog jag hem från Fagersta, sov mest och var undertäcket denna dag, men jag hann även sy lite på våra gardiner :)

Hejsvejs i lingonskogen! Vi hörs snart igen! <3

                                  
                     så här glad blev magnus när  jag kom hem från tjejkvällen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0