IKEA

Jag bara jobbar och jobbar om veckorna så det händer nästan aldrig nåt roligt i veckorna :(
tur att man har helgerna annars skulle livet vara trist!

I fredags var till ikea och inhandlade en byrå, en spegel och massa annat smått och gott! : ) Var även till marieberg där jag hittade lite kläder och även gardiner till vardagsrummet, när allt blir klart i lägenheten kommer det upp bilder på resultatet det lovar jag : )
Har även jobbat lite denna helg, eftersom vissa alltid ska ha ledigt hela tiden och det drabbar ju alla på jobbet...är så jävla trött på denna person, men jag hoppas på det bästa...
 
I Söndags vare dags för att bygga ihop byrån, jäklar vad knöligt det var, men fint blev det ^^
Magnus skulle för en gångs skull sova över och åka och jobba till Fagersta på måndag morgonen, fasen vad glad jag blev vi fick en hel söndag! Jag var helt överlycklig, men idag när jag vaknade så kändes det lite sorligt att jag somnade med honom , men vaknade ensam...det är inte lätt det här...vill påpeka att han åkte fem i morse och började sex så jag min latmask misade han totalt

aja nu blir det sex and the city har längtat hela helgen efter det här! see ya! <3
 
                                                          
visst blev det fint? kommentera gärna : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0