....

Igår/ idag skulle jag stänga för första gången själv det var lite läskigt...hade gått och tänk på det nästan hela dagen så jag hade väl jagat upp mig lite väl mycket i onödan, men allt gick bra ändå. Det var ett problem med kassan bara och det kanske var det som bannade ur...
Jag slog koden gick ut och låste dörren, sedan gick jag till bilen där jag tänkte ringa Eva om att koden var rätt...då kände jag hur tårarna började komma vet inte varför de bara kom, tur som det var så märkte inte Eva nå och koden var godkännd som tur var!
Sedan hela vägen hem så sprutade tårarna, det var ganska skönt på ett sätt att bli av med lite...antagligen hade jag stressat alldeles för mycket och sedan blev jag väl orolig av kassa krånglet...när jag väl kom hem mötte mille mig och vi hade gosstund det var skönt, han är faktiskt världens bästa katt bara så ni vet!

Är ganska skönt att bara skriva av sig ibland, när man inte vill ringa någon : )
Hörs väl snart igen! <3

                   
                                 Mille;  the best cat in the world!

Kommentarer
Postat av: zandra

Jajjemen, det har jag fått. Betalade räkningen idag :)

2008-09-18 @ 20:50:36
URL: http://zandry.blogg.se/
Postat av: Zandra

Typ en vecka sedan. har du inte fått ditt?

2008-09-18 @ 20:56:25
Postat av: Zandra

Va tokigt. har du kollat så de har rätt adress då?

2008-09-19 @ 13:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0