dagen

Har hållit på med mina gardiner idag som jag har sytt och donat med, inte alls så lätt som man kan tro ibland utan saker tar längre tid än förväntat! Vilken tur att man var ledig idag så man kunde hålla på, fast de är inte riktigt klara än så jag måste greja med det någon annan dag igen :P

Var även ner på stan idag och då passade jag på att handla gurka med dipp som jag tänkte lyxa till det med under kvällen, men när jag skulle göra i ordning hittade jag inte gurkan!? "Va fan tog den vägen nu då?" tänkte jag. Sprang omkring och letade överallt även i frysen ;P men jag hittade den inte iaf : / Måste ha glömt den i affären...det måste vara skapligt roligt att det ligger en gurka någonstans kvar! haha
Ska nog köpa en nya gurka imorgon och har jag tur kanske kassörskan ger mej en helt gratis :P haha I wish...

Gjorde några fynd i helgen på skor och handlade även upp mitt presentkort på duka som jag fick när jag tog studenten! Dom hade jättefräcka mönster på bull-& muffinsformar så jag var bara tvungen att köpa med mej ett par ^^

Nä nu ska jag gå och lägga mig, men tydligen har mille tagit över nästan hela sängen, lite taskigt faktiskt...får nog putta han lite (a)
Natti natti <3

        
              min lilla syhörna :P                          mina fynd från helgen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0