home sweet home?

                                
yeah yeah yeah då var jag tillbaka till min gamla säng som inte alls är lika bekväm som magnus och min : ) som mamma och pappa säger; "nu har du och mille flyttat hem igen!" och jag svarar; "bara tillfälligt!!!" :P Känns väl bra och dåligt på ett sätt : )

nu har jag och magnus spikat jul i Liseberg! Så vi drar ner med tåg den 5 december : ) Känns så himla mysigt att vi ska gå omkring där med alla ljus och grejer. Det här året känns jul och vinter mycket bättre på nå vis än förra året, vi får väl se hur det blir : )

vad tycks om mitt hår? bra eller dåligt? : ) har märkt att det var flera som gick till frissan ungefär samtidigt det tyckte jag var lite fränt faktiskt ; )

ha det bra <3
suzi

Kommentarer
Postat av: Magnus

Håret är skitbra ju ;)

2008-10-31 @ 12:00:58
Postat av: Magnus

Har du tagit bilden med nya kameran? Det blev ju bra

2008-10-31 @ 12:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0