värsta planerna

Nu har jag blivit frisk igen, hoppas jag iaf så nu ska jag börja ta tag i träningen igen! Jag vet att jag är tjatig, men det hjälps nog att skriva om det :P Skickade ett mess till Sarah halv tre på natten och frågade om hon ville bli min träningskompis :P Fick ja som svar och vi bestämmde att vi skulle ses på någon gång på tisdag : ) Fasen vad skönt det ska bli!

Magnus och jag har börjat planera stort inför tapetseringen : ) Vi har fått en vision på hur det ska se ut med tavlor och hyllor när det blir klart. För just nu har vi nästan inga tavlor och hyllor på väggarna eftersom vi tyckte att det bara var dumt att göra i ordning något som ändå skulle rivas ner. Vi har värsta planerna och vi beslutade för att åka och inhandla och kolla på lite grejer i Örebro : ) Ni får veta allt när det är klart och får väl hoppas att folket också tycker det blev jävligt snyggt ; )  Nu är ni allt nyfikna va? ; )

Det blev även en liten shoppingrunda för mej på marieberg som vanligt :P För er som inte vet det så handlar jag jävligt mycket på Gina Tricot och jag tror jag börjar bli en kändis där på marieberg eftersom det är en som alltid jobbar när jag är där så vi har börjat hälsa på varandra :P  Undrar vad dom tänkter egentligen när jag är där så ofta; "Nu är hon här igen hur orkar hon?" "Hur har hon råd?" haha jag är nog tokig som handlar som jag gör, men ibland kan man och ibland inte :P

Vi var även en sväng till Nora för att kolla om det fanns nå fynd där och vi hittade lite smått och gott där också faktiskt : )

Det där var lite av helgen och veckan : ) Nu är jag på jobbet och det är väldigt lugnt än så länge, men det blir nog mer om ett tag. Måste bara berätta att Mille är så jävla rolig om mornarna! haha Han ligger och grisar precis lika mycket som jag själv gör och när jag skulle upp så tänkte jag att jah tänder lampan så att jag vaknar till och visst det är jobbigt, men jag måste juh! Åh då blire en jävla fart på Mille för han kisar ju som fan och börjar åla sig för att han tycker det är jobbigt, men det ser så jävla roligt ut! Där sitter jag och gömmer ögonen och han lika så, måste vara en rolig bild egentligen :P Det slutar med att jag börjar gosa med han som tröst att jag var tvungen att väcka han :) Va mysigt man kan ha det på morgonen ^^

Aja nu har jag babblat för mycket igen :)
Hörs väl snart igen <3

     
Vi hittade ett perfekt ställe att ha tomtarna på i bilen ; ) våra fina fynd : )

Kommentarer
Postat av: Magnus

Ni är ännu roligare när ni sover och knuffar på varandra :P

2008-10-20 @ 16:41:44
Postat av: Mirela

Tråkigt att ni inte bor i Fagersta,då hade du kunnat träna med mig:)

2008-10-25 @ 10:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0