veckans händelser

Nä nu måste jag ta och skärpa mig och börja ge er lite nya inlägg igen : )
Det har hänt lite grejer den här veckan som jag inte har hunnit skriva om, men nu så kommer lite uppdatering om vad som har hänt : )

Lördagen den 27 sep:
Var vi till örebro och åt middag på slottskällarn och sedan var vi på bio och tittade på get smart! Den var jäkligt rolig faktiskt steve carell är fantastiskt rolig vissa stunder och man skrattar så man grinar : )

I onsdags hade magnus tagit ledigt från jobbet och vi skulle åka in till örebro på jobbmässa, men direkt på morgonen kl 7.30 skulle vi till bilprovningen och besikta nisse ^^ Han som besikta bilen tyckte vi hade snygga fälgar det ni ; )
När vi kom hem från besiktningen så hoppade vi i sängen igen och drog oss en stund till :P
Senare körde vi till örebo för mässan och som vi trodde så var den så kass som vi hade tänkt oss! Så vi drog vidare på stan och senare till marieberg. Magnus köpte en ny telefon och jag hittade en skitsnyggt linne/klänning att ha på mig när det vankas fest : D Vädligt skön och mysig dag mitt i veckan...vi är ju inte så vana att se varandra i veckorna så det var skönt.

På torsdagen skulle jag jobba kväll, men strax innan jag skulle jobba så ringer pappa och säger att han ska åka ner till Växjö och hämta en bil som han tror skulle passa mig. Blir skapligt mållös och säger att han får göra som han vill...kunde ju inte följa med och titta direkt : /
Så han och mamma drog ner dit och jag kände mej lite utanför och övergiven eftersom jag skulle stänga själv (ni vet ju hur det gick förra gången ; ) Aja det var bara att ta den smällen och tänka positivt! Det gick faktiskt väldigt bra den här gången och inte en tår föll jag! Så stolt man kan bli va? ; P Mamma och pappa kom hem halv fyra på natten så dom hade väl kört i nästan 13 timmar! Bilen var väl helt okey vi får se vad det blir ; )

I fredags drog jag till fagersta eftersom magnus och jag skulle på fest hos robert och mirre! det blev en väldigt mysig kväll med lite weii spelande och Idol- tittande. Drog senare till Green man där det var gratis entré, men det var väldigt lite folk denna kväll, men det sket jag och mirre i och vi dansade ändå! : )
När vi skulle dra hem så slutade kvällen med ambulans. Det var första gången jag fick vara med om det. Vill inte gå in på detaljer eftersom det kan vara känsligt ämne. Allt gick bra ändå, men jag blev jävligt orolig! Kommer se efter dig nu bara så du vet! Bryr mej om dej och det ska du veta! Massor av kramar! : )

Lördagen mådde jag inte så värst bra var väldigt sliten och kanske för många tequila shots men men roligt måste man ju ha ibland ; ) Blev en enda stor mysdag med magnus och mille ^^

Idag har jag inte mått så bra tankemässigt...känner mej lat, äcklig och ful...ibland måste man ha sådana dagar för då börjar man att försöka ändra det tanke sättet...vi får väl se hur det går...

Hoppas att det var nåt läsvärt i detta inlägg : )
Puss och kram <3

(bilder kommer att komma upp på bilddagboken : )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg är alltid läsvärt:)

Kram

2008-10-13 @ 10:46:40
URL: http://mirreeee.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej gullet! Du, vart jobbar din karl nu? Han har slutat att plugga i Kalmar va? PUSS gumman <3

2008-10-13 @ 23:18:57
URL: http://billylife.blogg.se/
Postat av: Lina

du får updatera oftare!!

2008-10-15 @ 09:30:16
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Linn

Get smart är en klockren film. :)

2008-10-30 @ 21:09:15
URL: http://pylsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0