smått och gott

Idag fick jag mina bilder som jag ska göra till en collage-tavla : )
Ska bli så roligt att sätta upp den sen när det är tapetserat! Ska även beställa en canvas tavla som är en jättefin bild på mig och magnus ^^ Ni får se allt när lägenheten är klar! : )

Alltså jag har blivit så höst och vinter inspirerad :P Är såå sugen att köpa såna grejer till lägenheten eftersom man har ju aldrig gjort det tidigare! Har även börjat längtat till jul eftersom det är såå mysigt med alla ljustakar och stjärnor : )
I helgen ska jag och magnus beställa en resa ner till göteborg för vi ska nog på Julmarknad på liseberg : ) Har aldrig varit på det tidigare så det ska bli väldigt mysigt ^^ Man kanske kan passa på och träffa Lina då! ; )

Var till Örebro och shoppade här om dagen och jag hittade lite smått och gott, men mamma tvinagde på mig en poloklänning så vi får väl se hur mycket jag kommer att använda den ; )

Idag när jag vaknade så hade mille spyt på mina skor igen! Alltså den här katten älskar fanemej just de här skorna inga andra drabbas förrutom de här! Så jävla skumt alltså!

Nä det var allt för idag sitter och skriver med den ena armen och på den andra sitter mille och myser...tyvärr har den snart domnat bort så jag måste väcka stackarn ;P

Hej svejs <3   


 
Mina shopping fynd, min kommande collage- tavla (mille ville självklart vara med på bild ; )  och milles favvo skor : /

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig,ibland förstår man inte på sig alls när det gäller vissa saker.Men i slutändan så löser det sig alltid förhoppningsvis:)



Va skönt för er att det äntligen blir av med tapetsering!

Hoppas att allt annars är bra med dig

Kram

2008-10-16 @ 21:10:11
URL: http://mirreeee.blogg.se/
Postat av: Lina

jaaa absolut!

2008-10-17 @ 08:37:39
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Julle

Åh, jag håller verkligen med dig om julstämningen! Ser fram emot advent. Hösten har varit ganska härlig också med alla färger :)



Men du! Jag förstod att ni bodde i Lbg, men inte direkt vart i Linde?? :)



Jag bor iallafall på Västra Nobelgatan, jättenära station! Jag är ju inte hemma så ofta nu men i vår planerar jag att ha lite fester och sådant och då SKA DU komma :D <3

2008-10-19 @ 19:50:00
URL: http://billylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0