guess what!?

...jag har äntligen varit hos frissan och gjort något åt min jävla hår! Blev jävligt nöjd med resultatet faktiskt! : ) Har klippt lugg som jag hade under student perioden och sen har jag gjort guldbruna slingor i håret och det är jag nöjd med än så länge : ) Känns skönt att man kan göra vad man vill med håret utan att det blir ett skolminne någonstans :P

I torsdags så skulle magnus och jag dra ihop alla möbler till rummens mitten eftersom vi skulle få tapetserat den här veckan. Blev väldigt bra och jag och pappa gjorde det sista i söndags eftersom vi inte kunde göra allt i torsdags.
Var förbi lägenheten igår och då hade de totalt rivit ner alla tapeter i i lägenheten och det såg ut som en jävla röra överallt och det kändes skönt :P Det var as många lager som har suttit där ett antal år och det kändes skönt att vi skulle få det extra frächt på nå vis : )

Var till fagersta denna helg eftersom magnus äldsta syster fyllde 30 år : ) Grattis Grattis
Fick då träffa Julia och Karin och de var lika söta som vanligt. Tyvärr så gick våran kamera sönder av någon mystisk anledning  och vi hade planerat att åka till västerås på söndagen så då passade jag på att köpa en ny kamera som jag inte vet om jag är nöjd med än : ) men men ska testa den i olika ljus och se hur bra den är eller inte.

När jag väl skulle åka hem i söndags så hade jag svin ont i halsen, men jag tänkte inte så mycket på det...men i måndags morse var jag total förstörd i näsan och halsen! Fan det här är tredje gången på ungefär 2 månader! Ska nog sluta gå ut eftersom man pallar ju inte att vara någonstans *suck* Barn är farliga vill jag lova ha det i åtanken när ni ser dom ; )

tyvärr blire inga bilder fören jag har behärskat  den nya kameran och hann tyvärr inte ta nå bilder nu innan den förra gick sönder...hoppas det går bra ändå : )

Det var väl allt för denna gång! Syns när vi syns <3

(om ni vill slippa och kolla om jag har skrivit ett nytt inlägg eller inte så kan ni lägga till mej på bloggkoll : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0