sorry

Förlåt för den dåliga uppdateringen! Har inte haft lust eller tid att skriva så då blir väl lätt så : )

Har inte hänt så mycket sedan jag skrev sist...utan har mest bara jobbat och jobbat! Och inte nog med det jag blev förkyld ännu en gång! Satans också! Har inte kunnat vara hemma och vilat mej förren igår och idag. Det resulterade att jag fick en jävligt svag hals eftersom jag måste vara glad och social mot mina kunder och det har gått ganska bra, men ibland har jag bara velat legat under täcket och det har jag gjort i två dar nu! Stolt! : )

Och vet ni vad jag har en jäkligt glad nyhet!
Ringde målarna igår för vi har ju gått i två månader och bara väntat på att få reda på när vi ska få tapetserat. Han sa att dom skulle fixa lägenheten nu v. 44 :D Fasen vad skönt bara två veckor dit, snart en : )
Men fick då reda på att Libo inte hade bokat in en tid åt oss och det var därför dom inte hade kommit tidigare! Alltså jag bli så jävla förbannad på libo dom gör nästan aldrig det dom ska göra och man får fixa allt själv så jävla dålig stil! Hoppas man inte måste hålla på och kontakta dom än på ett tag nu!

Snart blire nog dax för inflyttningsfest! Ska bli så jäkla roligt : )

Hej svejs <3

Kommentarer
Postat av: Lina

äntligen ;)

2008-10-16 @ 09:38:28
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Julle

Men gumman! Jag hänger inte med här alltså! Vart bor ni? :D

2008-10-16 @ 14:01:17
URL: http://billylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0