mys <3

idag var dagen då vi skulle handla det sista för att färdig ställa lägenheten : ) jag och magnus drog till örebro för att handla på village och ikea och självklart blev det även marieberg ; ) vi fick inte riktigt tag på allt som vi skulle ha så vi får väl ta en sväng till nu i veckan som kommer : ) ska gå på nilson då, för det glömde jag totalt bort idag! Kom ihåg det magnus!!!

vi åkte förbi lägenheten strax innan magnus skulle åka hem eftersom han inte sett nåt av det som har hänt. idag hade han faktiskt kommigt riktigt långt : ) han hade även hämtat tapeterna och då känns det som snart är det klart! Mitt brev från försäkringkassan hade också kommit och jag fick en positiv överraskning : )

det här är lite av det vi hann köpa idag...

                           

var även till hem-ligt i veckan med mamma för hon ville dit och titta. hon pratade om någon sjal hon skulle titta på och det hela slutade med att det var jag som köpte en massa, men jag är nöjd med mina köp : ) blev lite grejer till jul eftersom jag är ganska inne på det nu.

                                    


hejsvejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0