sköna dagar

igår hade jag kurs på jobbet, det var anticimex som var där och föreläste om hygien och livsmedel.Det tog väl bara en timme eftersom vi var ganska insatta i det redan och jag har gått den utbildningen : ) köpte med mig sofis mode och Forest Gump - the movie :P som jag senare på kvällen kollade på, men först så var det självklart Desperate Housewives och massa andra bra program att kolla på : )

Fick förresten reda på att lägenheten skulle vara klar idag (onsdag) så jag tänkte att jag skulle åka dit och städa och börja ställa tillbaka möblerna och sätta upp mina nya gardiner som bara väntat på att få komma upp ^^ Magnus skulle komma vid sex tiden så jag hann väl städa ganska mycket och nu ska vi gå och lägga oss efter en jobbig dag...men vad roligt vi har haft och vad snyggt det blev i lägenheten :D ska nog komma upp lite bilder efter helgen eller så för då är vi förhoppningsvis klara med inredningen och allt : )

Idag satte jag förresten i mitt tandsmycke igen! fick ju vänta nästan två månader på att de skulle få hem mitt smycke, men nu sitter det fast och det är lika fint som förrut!

nä nu ska jag sova ! puss hej <3


                                      

Kommentarer
Postat av: Mirre

Tack så mycket:)

2008-11-09 @ 22:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0