badkar i krukan?

efter jobbet idag åkte jag till lägenheten för att vattna mina blommor så de överlever en vecka till ;P men tydligen hade någon vattnat dom så det blev som ett badkar för blommorna! Fan också nu kommer de ju att dö när jag har varit duktig i flera månader å vattnat dom :( det är konstigt för målaren gör inget extra, men vattnar han mina blommor? konstigt...
nu får ni hålla tummarna för att de kommer att leva...man kan ju alltid hoppas : )

såhär ser det ut i lägenheten just nu, stökigt och dammigt som fan, men roligt är det : )


vardagsrummet, hallen, köket och sovrummet...

Kommentarer
Postat av: Lina

kul att du börjat uppdatera så ofta =) synd på din fina deign dock. du kanske har vattnat blomrna i sömnen?

2008-11-03 @ 01:59:58
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-11-03 @ 02:05:33
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Magnus

Är det DU som har skött blommorna? Där ser man ;)

Det va säkert du som hade för mycket vatten förra gången :P Då blire badkar.



2008-11-03 @ 17:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0