moviestar

idag/igår när jag vaknade fick jag frukost på sängen ^^ det var en mysig gest av älsklingen! han ska nu vara hemma i två veckor så det ska bli skönt och intressant faktiskt. Han har inte bott så länge i lägenheten i linde och ändå har han bott här ett halv år!! skumt men sant.

stack även iväg och tränade sen efter frukosten så jag fick det gjort : ) det var skönt och jag hoppas det håller i sig nu : )

senare satte vi upp lite julgerjer lite här och var, blev väldigt mysigt må jag säga : ) vi satte även upp våra lampor ovan för spegeln och det blev skitsnyggt! :D riktigt moviestar sminkbord nu ^^ ska bli roligt att kunna göra mig i ordning utan problem! : )

vi testade sedan en "nyttig" efterrätt, men den tyckte vi blev för torr så vi råkade lägga till lite glass (a)

ha det bra
/ S


                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0