snö och halt

dålig uppdatering på grund av att jag jobbade helg och ville tillbringa så mycket tid med magnus innan han drog till Södertälje! : )

idag innan  jag skulle till jobbet snöade det som in i helvete! Va glad man blir! :D fixade våran slinga på balkongen och det blev jättefint! kommer en bild sen ikväll : ) men fasen vad kallt det var höll på att frysa fingrarna av mig, men får väl skylla mig själv när jag glömde vantarna ; ) Mille var även med i fönstret och spannade på vad jag gjorde, gulligt!

när jag väl åkte till jobbet var det skit halt på vägen och jag sladdade lite här och var, jag var skit rädd! men jag kom på mig själv att le hela tiden för det var ju såå grymt roligt med snö! hoppas verkligen det5 håller i sig till jul nu bara.

idag är det exakt en månad till julafton och jag känner sådan julstämning! tror inte jag har haft en så här stor längtan till jul tidigare faktiskt! Och det ska bli gott med alla lussebullar och julmust nu under julen : ) Ska nog baka lite nu i veckan eller så blir det i helgen när första advent är! JULMYS! <3

nä nu ska jag åter gå till jobbet! see ya later : )

Kommentarer
Postat av: Magnus

Du får ju inte sladda med min Nissan :P

2008-11-24 @ 15:03:14
Postat av: Anonym

6133259-gibblo22216036.jpg" rel="nofollow">http://minaordminsanning.blogg.se/images/2008/tn6133259-gibblo22216036.jpg



Den där lappen kan du ju sätta på Hemtjänstens bil :P

2008-11-24 @ 20:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0