mini spa-dag

idag har vi haft tvätt dag, det blev väl fyra maskiner med tvätt och det är inget vi brukar ha :P hoppas vi inte får riktigt så där mycket igen : )

har nyss haft lite spa kväll där jag duschade, la ansiktsmask och fixade mina händer å fötter : ) tyvärr så råkade mille ha svansen i min ansiktsmask, så han fick sig en tvättning där han också! haha så nu är man inte speciellt populär hos han på ett tag :P han håller på och tvättar svansen som en galning ;D
känner mig iaf fräch och luktar gott nu, det var nog länge sedan man hade en sånt kväll : ) magnus var ju hemma så han fick sig ett skratt åt min mask han med :P

trevlig helg på er!
puss hej

Kommentarer
Postat av: Magnus

Varför la du inte ut en bild på dig i din mask? :P

2008-11-17 @ 20:24:43
Postat av: Anonym

Hej:)

Robert jobbar förmiddags helg och Susanna vet jag inte alls om hur hon jobbar då.

Hoppas allt är bra med dig?

Kram

2008-11-18 @ 21:58:29
URL: http://mirreeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0