fläkt uppsättning

idag fick jag hjälp av pappa att sätta upp våran fläkt i köket : ) hade bestämmt att jag skulle göra tacos idag och då kom jag på att jag lika gärna kunde bjuda mamma och pappa på mat eftersom de var så snälla och hjälpte mig : )
Det blev riktigt bra och mysigt faktiskt! De fick även fika med kaffe och saffransgrifflar, själv tog jag en kopp te. Yummie!

Mille har haft ett galet race idag och han har även blivit riktigt förbannad på mig ; ) måste ju trigga han till någonting så att han inte bara sover :P Bättre katt kan man inte ha, så det så!

tyvärr så har inte min rodnad på kinden inte gått över så i morgon bitti måste jag ringa till usö och få en tid hos läkaren så jag kan få ett starkare pencilin, för antagligen så har jag nu stafylokocker och inte streptokocker, vilket är lite agressivare än vanligt.

ha de bra! puss

 

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0