tv sucks!

jahapp nu sitter man framför tv:n och zappar runt lite...är alltid så jäkla kass tv på helgerna och bästa tv dagen är faktiskt söndag, men då ska jag jobba...typiskt : /

The Grunge började nu så jag ska väl kika på den...är "nykter skjus" åt mina föräldrar ikväll för de skulle väl ut och festa loss typ :P Blev faktiskt bjuden av susanna på spontan krogkväll i fagersta, men eftersom det är min helg att jobba var jag tvungen att tacka nej. tyckte det var lite synd faktiskt hade nog blivit en grymt roligt kväll för det brukare bli i det gänget : )

hejdå på er! trevlig halloween : )

           
ville ta någon bild på mig men jag blev bara att se trött ut vilket jag är :P den här sko bilden är bara för dig magnus : ) nöjd?

Kommentarer
Postat av: Magnus

haha, ja mycket nöjd :)

2008-11-02 @ 11:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0