halloween

I lördags så vet ni att jag var chafför åt mina föräldrar och jag åkte väl och hämtade dom vid halv två tiden. Jag hade då sett flera skräckfilmer och jag brukar inte vara speciellt rädd för dom, men med tanke på att de var halloween så blev det läskigare. Kollade på en film om en tjej som pratade i telefon och precis när hon hade svarat i den så ringde min...läskigt! det var mamma som ville att jag skulle hämta dom. sagt och gjort jag gick och satte på mig kläderna, gick ut och satte på bilen. Men den hade frostat som fan och det var ju kolsvart ute på våran gård så jag fortsatte att skrämma upp mig. Kom äntligen iväg och drog ut på "landet". när jag väl kom fram så lät jag bilen gå en stund, men sen beslutade jag mej för att stänga av den. Det skulle jag inte ha gjort för det blev ju kolmörkt runt hela bilen och det var ju skog och massa skit på gården så jag började tänka på the grunge! Fasen vad rädd jag blev så jag fick panik och skulle starta bilen, men då gick det inte! gahh fick mer panik och fick hålla på i evigheter innan jag fick igång den. Kollade runt överallt om det skulle komma upp nåt hemskt monster och skrämde upp mig ännu mer! Fick tillslut igång den och då kom mina föräldrar med vänner. puhh vilken tur! sen vare bara att åka hem och lägga sig : )

det var min halloween det, hur var eran? : )
puss hej <3

Kommentarer
Postat av: Sweet life style

lovley!

2008-11-03 @ 13:04:19
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0