det randiga monstret

inatt drömde jag en mardröm...jag var inne i nåt hus där det var jätte ljust överallt och plötsligt hör jag det hämska lätet...bzzzz...får fullständig panik och kollar runt var den jäveln är någonstans, ser den lilla djävulen ovanför dörren och jag står väl en eller två meter därifrån och tänker: "nu jävlar ska jag springa genom dörren och gömma mig innan han hinner upptäcka mig!" Sagt och gjort, men jag hinner knappt röra mig en centimeter innan han upptäcker mig! Han flyger som en spjut mot mig och jag blir livrädd!!! Då vaknar jag!! Och jag vågar fan inte öppna ögonen för jag är så jävla rädd att jag ska se samma sak som i drömmen! Slår till slut upp ögonen och kollar i panik runt överallt...puhh det var faktiskt bara en dröm och skönt att de inte vaknar igen förren om ett halvår!

För er som inte vet det är jag jävligt rädd för getingar! Skratta om ni vill, men så är det och jag kommer nog aldrig att släppa den här skräcken för dom! Har ni en skräck för något?                         

puss hej <3                                                                                         

Kommentarer
Postat av: Lina

tandäkaren!!!

2008-11-04 @ 12:52:00
URL: http://linashorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0